Pippurin uusi elämä!

Tämä osio on tarkoitettu vähähiilihydraattiseen elämäntapaan vasta tutustumassa oleville.

Valvoja: MahaTar

Pippuri

Pippurin uusi el?m

ViestiKirjoittaja Pippuri » 20 Elo 2010 15:04

Heippa!

Olen noudattanut vhh-ruokavaliota kes?n alusta.Muutin ruokavalioitani,koska halusin voida paremmin.Sairastan selk?rankareumaa ja luin jostain,ett? t?rkkelyspitoisten ruokien ja sokerin v?ltt?minen saattavat helpottaa reuman oireita.T?m?n olen jo lyhyess? ajassa huomannutkin,koska aamuj?ykkyys sel?ss? on H?VINNYT!!!!Niveliss? on ollut t?n? kes?n? tulehduksia ja ne pikkuhiljaa paranemassa.Siltikin tuntuu viel? ihan uskomattomalta,ett? ruokavalio voisi oikeasti auttaa asiaa..v?h?n varovaisesti viel?kin ajatukseen suhtaudun :oops: .
Aloittaessani painoin 67, nyt 62.Pituutta 169 cm.Olen kutistunut ja tiivistynyt selv?sti.Painon ei kyll? tarvitsist en?? kauheasti laskeakaan.
Parasta on ollut t?ydellisen hyv? olo,rauhallinen ja hyvin toimiva vatsa ja se etten, en?? sy? joka p?iv? hirveit? m??ri? sokeria ja valkoista viljaa,joka teki minusta v?syneen ja p?hn?isen ja p?h?ttyneen.
Olen syv?sti iloinen,ett? l?ysin t?m?n el?m?ntavan pariin!!

Anja
Viesti:

ViestiKirjoittaja Anja » 20 Elo 2010 15:09

Hei Pippuri ja tervetuloa!

Onpas tosi mukavaa luettavaa.

MahaTar
Piällysmiesj
Viesti:

ViestiKirjoittaja MahaTar » 27 Elo 2010 11:46

Terves pippuri!

Olet saman mittainen kuin min?, mutta olen "parhaimmillani" painanut kaksi kertaa tuon kuin sin?... :oops:
VHH auttaa useissa jutuissa. Oma verensokerini viippaaminen edes taas lakkasi, kun siirryin hiilihydraattitietoiseksi. ;)
Voi voi, voi voi voi, voi!

http://mahatar.blogspot.com/

Bonna

ViestiKirjoittaja Bonna » 27 Maalis 2011 21:46

Heippa Pippuri!

Millaisia makroja olet sy?nyt vhh-ruokavalion aloitettuasi? Kiinnostaa ihan siin? mieless?, kun kirjoitit ett? olet kutistunut selv?sti. T??ll? nimitt?in toinen normaalipainoinen, joka haluaisi vain kutistua ja voida paremmin! Tied?n kyll?, ett? mik? toimii sinulla, ei v?ltt?m?tt? toimi minulla, mutta jostain pit?? l?hte? yritt?m??n :)! Ja kun en oikein tied? mist? l?htisin aloittamaan uuden el?m?ni! Muiltakin otetaan vinkkej? kiitollisena vastaan!

Paluu