Tervehdys, ja tervetuloa!
Saitkin Sienest?j?lt? jo hyv?n tiivistelm?n. Olet viel? nuori, joten sinun pit?? muistaa sy?d?, ei siis mit??n kitudieettej?

. Onneksi t?m? onkin el?m?ntapa eik? mik??n dieetti. Ja kitua ei tarvitse.
Koulussa on joskus hankalahkoa sy?d? hiilaritietoisesti, mutta tuo Sienest?j?n vinkki toimii. Minun tytt?reni skippaa perunat ym. koulussa, eik? ole ainakaan viel? saanut nootteja

.
Kaikki puhdistettu jauho ja sokeri siis pois, pottu ja pasta sek? riisi my?s. PAALJON vihanneksia (ne ovat muuten oikeasti hyvi?, sanoo t?m? ?iti) ja proteiinia, ainakin varmaan kotona saat sit?, jos koulussa ruoka onkin aika jauhopitoista

.
Liikunnasta minulla on yksinkertainen n?kemys: lis?? sit?. K?vely?, uintia, hiihtoa, eli aerobista mielen mukaan, sek? jotain voimaharjoittelua. Kahvakuula on oma suosikkini, olen nyky??n aika kiireinen ja se on hyvin tehokas

. Liikunta yksin ei ole kovin tehokas laihdutusmuoto, mutta hyv? ruokavalio ja s??nn?llinen liikunta yhdess? ovat rautainen yhdistelm?. Liikunnasta kannattaa my?s nauttia, joten jos ei huvita hiiht??/py?r?ill?/k?vell?/uida, etsi itsellesi sopiva laji, on se sitten zumbaa tai salibandya.
Mahtavaa, ett? koulussa teill? on tuollainen terkkari. Luulen, ett? saat ihmeit? aikaan jo v?hent?m?ll? huonoja hiilareita. Tsemppi?, toivottavasti saat kotoa my?s tukea!
T: Mimmi