miten vauhdittaa suolen toimintaa?

Tämä osio on tarkoitettu vähähiilihydraattiseen elämäntapaan vasta tutustumassa oleville.

Valvoja: MahaTar

pullasorsa

ViestiKirjoittaja pullasorsa » 26 Syys 2010 23:16

Olen harjoittelemassa alakarppaamista. Laihduttamisen tarve on n. 20 kg (175 cm, 90 kg). Olen kokeillut jo pari kertaa aikaisemmin, mutta ongelmana on aina ollut ummetus :roll:
Mik? neuvoksi? Joku suositteli magnesiumlis?? - onko kokemuksia? Olen tottunut popsimaan kuivattuja viikunoita sek? lis??m??n runsaasti vehn?leseit? ruokaan, mutta ainakin viikunoista t?ytyy nyt luopua?!

Varpu
Viesti:

ViestiKirjoittaja Varpu » 27 Syys 2010 14:04

En ole koskaan kuullut magnesiumin vaikuttavan asiassa?

Ummetusta voi ehk?ist? sy?m?ll? paljon kuitupitoisia kasviksia. Voit toki my?s k?ytt?? kuitulisi?, fibrexi?, pellavansiemeni? (pellavalimaa), kauraleseit?, psylliumia jne.

Vehn?leseet vain raapivat suolta, ne eiv?t ole niin suositeltavia.

MahaTar
Piällysmiesj
Viesti:

ViestiKirjoittaja MahaTar » 27 Syys 2010 14:07

Raakoja vihanneksia. :mrgreen:
Voi voi, voi voi voi, voi!

http://mahatar.blogspot.com/

pullasorsa

ViestiKirjoittaja pullasorsa » 27 Syys 2010 16:26

Kiitos vinkeist?! Katsotaan, mik? alkaa purra. :)

Tuosta magnesiumista: yst?v?lle, jolla sama ongelma, luontaistuotemyyj? oli suositellut magnesiumkelaattia. Oli sanonut, ett? sit? voi sy?d? enemm?n kuin ohjeessa suositellaan, ei ker?ydy elimist??n, mutta voi isompina annoksina aiheuttaa ripulia. Oli kertonut itse saaneensa siit? apua ummetukseen. Mene ja tied?...

pete

Re: miten vauhdittaa suolen toimintaa?

ViestiKirjoittaja pete » 27 Syys 2010 20:24

pullasorsa kirjoitti:Kiitos vinkeist?! Katsotaan, mik? alkaa purra. :)

Tuosta magnesiumista: yst?v?lle, jolla sama ongelma, luontaistuotemyyj? oli suositellut magnesiumkelaattia. Oli sanonut, ett? sit? voi sy?d? enemm?n kuin ohjeessa suositellaan, ei ker?ydy elimist??n, mutta voi isompina annoksina aiheuttaa ripulia. Oli kertonut itse saaneensa siit? apua ummetukseen. Mene ja tied?...

isot annokset magnesiumia on huhujen mukaan toimiva

pakko varmaan kokeilla itse

ps jos tarve on p?invastainen niin 0,5 litraa (pensas) mustikoita p?iv?ss? on mun t?m?n kes?n kokemukseen mukaan (jopa liian) toimiva keino.

MahaTar
Piällysmiesj
Viesti:

ViestiKirjoittaja MahaTar » 29 Syys 2010 1:10

Luontaistuotekaupan Happosalpaajan takakannessa oli varoitus, ett? enempi k?ytettyn? on laksatiivinen. 8) Sis?lt?? magnesiumia jne.
Voi voi, voi voi voi, voi!

http://mahatar.blogspot.com/

inastasia

ViestiKirjoittaja inastasia » 30 Syys 2010 3:59

Magnesium pit?isi olla toimiva laksatiivi. Magnesiummaito on ulostus l??ke jota k?ytet??n vanhustenhuollossa hyvin huonokuntoisille, jotka ei kest? ns. kemiallisia l??keit
asiat joita en voi muuttaa täytyy, vaan hyväksyä. Mutta paljo saa muutostakin, kun jaksaa yrittää.

Paluu