hedelmät

Tämä osio on tarkoitettu vähähiilihydraattiseen elämäntapaan vasta tutustumassa oleville.

Valvoja: MahaTar

Ani
Viesti:

ViestiKirjoittaja Ani » 08 Helmi 2008 16:08

moikka,

hedelm?t jakavat mielipiteit? (niin kuin kaikki muukin t?ss? el?m?ss? ;P) mutta ainakin minun hyvinvointini suorastaan edellytt?? niiden runsasta sy?nti?. sy?nkin p?ivitt?in runsaiden kasvisten (joiden hh-pitoisuuksia en tarkkaile) lis?ksi lukuisia hedelmi?. suosikkejani ovat omenat, satsumat ja p??ryn?t. banaania ja ryp?leit? sy?n tosi harvoin, koska ovat mun makuun nykyisin liian makeita (oho, mik? muutos!)
itselt?ni poissa melko t?ydellisesti ovat peruna, pasta, riisi ja sokeri (paitsi viikonloppujen karkkip?iv?n?) viljoista k?yt?n v?h?n kauraa, ruista ja quinoaa. mulle n?m? hh-rajoitukset ovat hyvin riitt?neet, mutta mulla onkin Zonen ansiosta t?ll? hetkell? aika iso hh-annos, noin 140 g/vrk.

riippuu siis paljon siit?, mit? hedelmien sokeri sinulle aiheuttaa. jos siit? tulee n?lk? ja homma l?htee lapasesta, niin sy? v?hemm?n. jos elimist?si ei reagoi niihin tuolla tavalla, niin sitten ne taatusti vain tukevat painonhallintaasi ja hyv?? oloasi. kokeile muutaman viikon ajan, niin tied?t miten juuri sinun kroppasi reagoi.
Ruokaa, remppaa ja muuta arkista mutapainia: https://kokovartalofiilis.wordpress.com/

Kuva

Malla

ViestiKirjoittaja Malla » 10 Helmi 2008 18:50

Min? sy?n my?s hedelmi?, ilman on vaikea olla. Jos omistat tehosekoittimen, voit tehd? esim. banaani-jugurtti smoothien. Kokonainen (tai vain puolikas) banaani + maustamatonta jugurttia. On hirve?n hyv??, ja hirve?n makeaa :shock: :shock: Eli k?y ihan karkista. On nopea tehd?, vatsayst?v?llinen & p?iv? l?htee hyvin k?yntiin

*P*

ViestiKirjoittaja *P* » 11 Helmi 2008 8:54

T?m? on taas n?it? ?rsytt?vi? "sinun t?ytyy selvitt??, mik? toimii itsell?si parhaiten" - juttuja. Hedelm?homma siis. Ikuisesti voidaan my?s v??nt?? siit?, kuuluuko hedelm?t sy?d? aterian yhteydess? vai ihan yksin??n...

Hyv? aamiainen on my?s turkkilaista jugurttia marjolla, tai raejuustoa marjoilla, tms. Tai leip?juustoa marjoilla. Tai leikkelelautanen kasvisten kera. (esim. jotain prosciutto - kinkkua, paria sortimenttia juustoa, pari siivua metvurstia ja v?h?n paprikaa, tomaattia ja vaikka kurkkua.

Aamiaisvalintoja helpottaa, jos sy?t v?lipaloja - silloin voi aamiainen on v?lill? hyvinkin kevyt, jos nuo raskaammat aamiaiset alkaa t?kki
"Totuuden soihtua on vaikea kuljettaa tungoksessa niin, ettei jonkun parta kärvenny." - Mauri Sariola

"Besides, everytime you do partial squats, Jesus kills a kitten. Don't be a pussy, save the kittens. Squat deep."

Paluu