Mimmi ilmoittautuu

Tämä osio on tarkoitettu vähähiilihydraattiseen elämäntapaan vasta tutustumassa oleville.

Valvoja: MahaTar

Mimmi

Mimmi ilmoittautuu

ViestiKirjoittaja Mimmi » 08 Helmi 2008 10:51

Tervehdys!
Olen hiukan alle 35-vuotias nainen ja saanut painoni laskemaan el?m?ss?ni muutaman kerran aikaisemminkin vain ollakseni kohta samassa tilanteessa uudestaan. Painonvartijat on kokeiltu, silloin oli ajatuksena vain se, ett? koska t?m? loppuu. Vuosi sitten sain karppaamalla pois 12 kiloa, joista osa tuli takaisin, kun aloitin taas leiv?nsy?nnin. Leiv?n mukana kun tulivat sitten kaikki muutkin herkut, kuten arvata saattaa. Lis?ksi silloin painon j?m?ht?minen hiukan pudotti motivaatiota.
Nyt on uusi tsemppi p??ll? ja uuden vuoden juhlinnan j?lkeen on pudonnut jo viitisen kiloa. Olen ihan tyytyv?inen muuten, mutta kohta kuukauteen ei ole tapahtunut mit??n. Laittelen sy?misi?ni tuonne ruokap?iv?kirjaan, kunhan ehdin ja niit? saa kommentoida. Opettelen k?ytt?m??n prodexia ja huomasin, ett? ainakin parina p?iv?n? kalorit j?iv?t noin tuhanteen. N?lk? ei ole (se oli entisess? el?m?ss? ainainen vieras, siis ihan OIKEA n?lk?), mutta mahtaisiko liian alhainen kalorim??r? sitten olla syyn? painonlaskun pys?htymiseen? Voipi olla, ett? rasvaa tulee liikaa, liikuntaa voisin harrastaa enemm?n, juusto saattaa jumittaa, juon my?s kahvia, syit? l?ytyy. Katsellaan, kuinka k?y.

Asenteessani on sellainen muutos tapahtunut, ett? painonlaskun hidastuminen ei h?iritse (toisin kuin entisess? el?m?ss? :P ) kovin paljon, koska olo on hyv? ja jaksan sy?misill?ni mainiosti. Aiemmin piti raahat t?ihin ev?it? ja yritt?? sy?d? puolessa minuutissa jotain, jolla jatkaa seuraavaan taukoon. Nyt sy?n ennen t?it? klo 12-13 suurin piirtein ja sitten illalla t?iden j?lkeen vasta noin klo 21. T?m? ei ole j?rkevin mahdollinen tuokailurytmi ehk?, mutta t?m? on ty?ni ja perhe-el?m?n kannalta toimiva. Ja nyt on kivaa, kun ei n?l?t? koko ajan!

Hieno palsta t?m?, hienoja ihmisi?, erimielisyyksist? huolimatta t??ll? n?ytet??n kykenev?n keskustelemaan asioista. Olen teit? vuoden seurannut ja nyt uskaltauduin mukaan :D

hiilaritietoiset

ViestiKirjoittaja hiilaritietoiset » 08 Helmi 2008 15:37

Tervetuloa joukkoon! :)

Paluu