jokohan minäkin onnistuisin

Tämä osio on tarkoitettu vähähiilihydraattiseen elämäntapaan vasta tutustumassa oleville.

Valvoja: MahaTar

Vapaa Radikaali

Re: jokohan min?kin onnistuisin

ViestiKirjoittaja Vapaa Radikaali » 30 Tammi 2008 18:23

Gemma kirjoitti:Hei!

ja tuntuu ett? kaikki energiat ovat kadonneet. Olen aivan yliv?synyt kokoajan.

Mit? t?m? voi olla....onko t?m? jotain elimist?n kapinointia kun sokeria ei tulekaan....vai mit?.

Moi, mulla oli ensialkuun ihan samanlainen tunne, mutta toisaalta taas tunne, ett? eip?s t?? yliv?symyst? olekkaan. Elimist?h?n on tietty shokissa v?h?n aikaa, koska muutos on hyvinkin radikaali. Paino kyll? mulla l?hti heti putoamaan.

Ent?s jos korvaat ne pakolliset suklaat vaikka mahdollisimman v?h?karppisilla proteiinipatukoilla? N?in kun t?m? alottelu on viel? hyv?ss? muistissa mullakin, niin proteiinin lis??minen (kananmuna + p?ivitt?inen filepihvi) on hillinnyt mulla kaikenlaisia himoja ja mielitekoja.

Ja eik?s ihan pikitumma suklaa ole per?ti sallittujen paheiden listalla?

Mulla on kuuri menossa Vitaplex -nimist? monivitamiinia ihan varmuuden vuoksi.

Tsemppi

Ksantippa

ViestiKirjoittaja Ksantippa » 30 Tammi 2008 21:01

Joillakin adaptoituminen uuteen ruokavalioon kest?? pitk?n aikaa. Mik? ei ole ihme, onhan muutos hiilaripainotteisesta ruokavaliosta proteiini- ja rasvapainotteiseen aika suuri harppaus uuteen suuntaan.

Tumma prosenttisuklaa on ok, kunhan m??r?t pysyv?t kohtuudessa. Jos on tarkoitus vet?? hiilarit ihan alas, niin ehk? sitten ei. Mutta aloittajan postauksesta p??tellen sinulla ei ole aikomustakaan vet?? hiilareita tasoon Atkinsin induktio (max. 20 gr/p?iv?).

Jos iskee himoja, ota pieni pala proteiini- ja rasvapitoista juustoa. Siis ei nyrkin kokoista kimpaletta, vaan pala. Ja juo vett? p??lle. Monet juovat alussa liian v?h?n, ja olo tuntuu tukkoiselta ja vet?m?tt?m?lt?. Anna itsellesi aikaa. Ja hei - tsemppi? - kyll? se siit
"We cannot change anything, unless we accept it." Carl Jung

*P*

ViestiKirjoittaja *P* » 31 Tammi 2008 13:12

Nyt on my?s kaikenlaista r?k?tautia liikkeell?, joten v?symys ei v?ltt?m?tt? johdukaan ruokavaliosta. Saattaa lentsu yritt?? iske? p??lle.

Varmista, ett? sy?t riitt?v?sti kasviksia ja marjoja. Vitamiinipillereiden teho virkist?mismieless? on kyll? hyvin kyseenalainen.
"Totuuden soihtua on vaikea kuljettaa tungoksessa niin, ettei jonkun parta kärvenny." - Mauri Sariola

"Besides, everytime you do partial squats, Jesus kills a kitten. Don't be a pussy, save the kittens. Squat deep."

pete

ViestiKirjoittaja pete » 06 Helmi 2008 21:12

prosentti suklaa on v?hint??n 70 % mieluimmin 85 % suklaata. L?ytyy parilta valmistajalta ainakin Espoon kaupoista ja lidliss? on kuulemma viel? omiakin merkkej?, prosentti suklaassa on siis tuon prosentin mukainen m??r? kaakaojauhetta katsopa paljonko "tavallisessa", niiss? on suunilleen noiden prossien verran sokeria.

parta ?ij? on bulgarialaista tai oliko se turkkilaista rasvaista jogurttia, myyd??n litran ?mp?reiss? joissa on partanaamaisen miehen kuva (siit? kait toi nimitys) Makua yms en osaa kommentoida koska en itse sy? jogurttia.

Yleisneuvona painon pudotus huoleesi kierr?t?n saman jonka olen itsekin monta kertaa saanut

lis?? rasvan k?ytt??.

Kokeile vaikkapa 1 avokado ja kourallinen oliiveja lis?? nykyiseen popsimiseen, voit h?mm?sty? tulosta (tai sitten se ei sinulla toimikaan) Minulla n?ytt?isi nyt toimivan tuollainen juju.

pete

ViestiKirjoittaja pete » 07 Helmi 2008 16:51

jaa oliiveiden tilalle

ensin tulee mieleen ett? sy? kaksi avokadoa :P

onhan niit? vaihtoehtoja:
- paljon rasvaista kalaa (jos lompakko kest??)
- p?hkin?it? (n?it? en itse tas voi sy?d?), niiss? tosin my?s hiilareita
- h?rppy rypsi?ljy? pari kertaa p?iv?ss? (itse tosin en susoi nimen omaan rypsi?)

jos et ole t?t? viel? l?yt?nyt www.fineli.fi , niin sielt? voit kokeilla vaikka hakuammunnalla katsomalla mit? sinulle mieleiset ruuat sis?lt?v?t ja valita niist? sitte sopivimmat.

Paluu