Leipä - saako sitä syödä ollenkaan?

Tämä osio on tarkoitettu vähähiilihydraattiseen elämäntapaan vasta tutustumassa oleville.

Valvoja: MahaTar

Sapfo

Leip? - saako sit? sy?d? ollenkaan?

ViestiKirjoittaja Sapfo » 17 Tammi 2008 13:07

Hei! Olen uusi palstalla. Sy?n muuten hiilaritietoisesti mutta p?ivitt?in olen sy?nyt kaksi vaasan ruispalaa. L?hinn? tottumuksesta leip??n, mutta my?s siksii ett? t?ysin kielletty ei koskaan oikein ole sopinut minulle mit? leip??n tulee.

Tuhoaako t?m? nyt hiilaritietoisen el?m?ntapani :roll:
[url=http://www.TickerFactory.com/weight-loss/wY1bnaC/]
Kuva

Varpu
Viesti:

ViestiKirjoittaja Varpu » 17 Tammi 2008 13:34

Ei tuhoa. Mik?li kroppasi siet?? viljaa ja olosi on hyv?, miksi ihmeess? et s?isi paria palaa leip???

Sen sijaan, jos sulla on ep?m??r?isi? turvotuksia tai jos haluaisit pudottaa painoasi, eik? paino t?ll? kuviolla laske, kannattaa kokeilla leiv?tt?myytt?.

Mik?li terveydelliset syyt eiv?t sit? vaadi, ei kannata kielt?? itselt??n mit??n ruoka-ainetta ehdottomasti. Semmoisesta ei seuraa kuin repsahdusten ja morkkisten keh?...

Ksantippa

ViestiKirjoittaja Ksantippa » 17 Tammi 2008 14:40

Pikku vinkki aloittajalle. Jos haluat pit?? leiv?n p?ivitt?isess? ruokavaliossasi, niin vaihda leip? ilman hiivaa leivottuun "perinteiseen" ruisleip??n. Monella hiilaritietoiseen ruokavalioon siirtymisen my?t? suu tunnistaa jo eritt?in v?h?isest?kin m??r?st? hiivan maun. Eik? se ole hyv? maku! En ole tarkistanut, mutta on sellainen tunne, ett? vaasan ruispalat on my?s leivottu hiivan kanssa. Mit? simppelimpi leip?, sit? parempi.

Jos leiv?n sy?nti aiheuttaa himoja, niin mieti uudestaan, mit? teet. Itse olen pit?nyt leiv?n ruokavaliossani, kuitenkin aika v?h?isess? m??rin.
"We cannot change anything, unless we accept it." Carl Jung

Malla

ViestiKirjoittaja Malla » 17 Tammi 2008 15:46

Min? olen sy?nyt 1-2 Vaasan ruispalaa tai vastaavaa p?iv?ss? - eik? paino k??nny laskuun. Niinp? kokeilen t?ysin viljatonta ruokavaliota. Saapa n?hd? onko eroa.
Kurvit kohdalleen - liikunnalla!

Sapfo

ViestiKirjoittaja Sapfo » 17 Tammi 2008 18:09

Kiitti kommenteista :)

Haluaisin kyll? j?tt?? leiv?nkin pois.. Mutta katsotaan nyt miten n?in menee.

Niin ja pudotettavaa siis -30kg :shock:
[url=http://www.TickerFactory.com/weight-loss/wY1bnaC/]

Kuva

Ani
Viesti:

ViestiKirjoittaja Ani » 17 Tammi 2008 18:44

Sapfo kirjoitti:Niin ja pudotettavaa siis -30kg :shock:

tervetuloa mukaan. ei tuo mahdoton urakka , vaikka vaatiikin tomeraa otetta. itse olen joutunut sen verran pudottamaan kahdesti, molempien raskauksieni j?lkeen. minulla onnistumisen avain oli vhh-dieetin l?yt?misess?. mutta en viihdy mill??n tiukalla ketoosilla, vaan ihan reippaasti hedelmi? ja satunnaista leip??kin nauttimalla. lykky? pyttyyn!

Ani, nykyisin normaalipainon sis?ll? muutamia kiloja viilaillen
Ruokaa, remppaa ja muuta arkista mutapainia: https://kokovartalofiilis.wordpress.com/

Kuva

Sapfo

ViestiKirjoittaja Sapfo » 17 Tammi 2008 19:48

Kiitos!

Mullakin kaksi per?kk?ist? raskausta (lapsilla vuosi ik?eroa) toi n?m? mahtavat kilom??r?t :roll:

Yritet??n kovasti :)

Ani
Viesti:

ViestiKirjoittaja Ani » 17 Tammi 2008 20:44

seh?n se on se tavallinen tarina suomalaisen naisen ylipainon takana. mutta h?rk?? vaan sarvista, niin kyll? ne poiskin saadaan! ja on muuten aika paljon mukavampaa sen j?lkeen ;)
pysyttele t??ll? meid?n seurassa, vaikka v?lill? tuntuisi milt?. se auttaa ihmeesti.
Ruokaa, remppaa ja muuta arkista mutapainia: https://kokovartalofiilis.wordpress.com/

Kuva

pete

ViestiKirjoittaja pete » 17 Tammi 2008 23:18

Sapfo kirjoitti:Kiitos!

Mullakin kaksi per?kk?ist? raskausta (lapsilla vuosi ik?eroa) toi n?m? mahtavat kilom??r?t :roll:

Yritet??n kovasti :)

Tee kolmas, saattaa jopa kilot karista (olen t?llaisenkin kummallisuuden n?hnyt)

Ksantippa

ViestiKirjoittaja Ksantippa » 17 Tammi 2008 23:56

^Tuo on kyll? aika hyv
"We cannot change anything, unless we accept it." Carl Jung

Paluu