Tätä en kyllä aloita!

Tämä osio on tarkoitettu vähähiilihydraattiseen elämäntapaan vasta tutustumassa oleville.

Valvoja: MahaTar

hiilaritietoiset

ViestiKirjoittaja hiilaritietoiset » 01 Tammi 2008 19:18

Hienoja ajatuksia! Min? valitsin t?n??n sauvak?velylenkin pikku pakkasessa sohvalla r?tk?tt?misen sijaan. Ja mukana oli ihan el?v? rekku, ei pahvilaatikkorekku.

*P*

ViestiKirjoittaja *P* » 02 Tammi 2008 8:30

Amen. Er??ll? tuntemallani henkil?ll? on aina tapana sanoa: "El?m? on monivalintateht?v?." Ja niinh?n se on. Ik?v? kyll? ihmiset eiv?t aina osaa itse valita ja sitten on niin kiva vinkua, kun el?m? menee viturallallei ja se on ihan el?m?n/muiden ihmisten/?idin/jumalan vika, kun eih?n ihminen itse ole vastuussa mist??n.

Minusta se el?m? peliss?- testi on muuten aika tyhm?. Ylip??ns? en usko mihink??n elinik?odotusjuttuihin, koska vaikka minulle ennustettaisiin 130 vuoden elinik??, voin ty?matkalla liukastua, ly?d? p??ni, saada kallonmurtuman ja paleltua hankeen vaikka t?n??n kotimatkalla. Paitsi ettei ole hankea, joten se ei ehk? t?n??n onnistu mutta you got the point. Ihmisen ei pit?isi ikin? laskea sen varaan, ett? aikaa on rajattomasti.

No joo, tarkoitukseni kyll? oli olla kannustava, mutta en nyt ihan tied?, onnistuinko siin?. :?
"Totuuden soihtua on vaikea kuljettaa tungoksessa niin, ettei jonkun parta kärvenny." - Mauri Sariola

"Besides, everytime you do partial squats, Jesus kills a kitten. Don't be a pussy, save the kittens. Squat deep."

Ksantippa

ViestiKirjoittaja Ksantippa » 25 Tammi 2008 0:05

^No ei voi ainakaan moittia mielikuvituksettomasta sapuskasta! Sit? j?in miettim??n, miten siika "kest??" wasabin, koska wasabin on voimakasmausteinen, ja siika taas maultaan mieto ja hienostunut. Mutta jos ottaa vain lohta ja wasabia, niin se passaa takuulla.

Tuossa tuli v?h?n ideoita tulevaisuudelle ;) .
"We cannot change anything, unless we accept it." Carl Jung

Paluu